Антиспам політика

Наші програми – не для спаму!

Не секрет, що розсилка спаму, незважаючи на уявлення, що він не спрацьовує, активно використовується для просування різних товарів і послуг. Навіть якщо відставити у бік етичну сторону питання, при найближчому розгляді стає зрозуміло, що цей метод малоефективний через різко негативне ставлення інтернет-аудиторії до спаму.

Ми закликаємо всіх користуватися тільки цивілізованими методами просування і не використовувати програми для спаму.

Може скластися враження, що наші продукти є програмами для розсилки спаму (спам програмами) , але це зовсім не так. Так, програми з пакету ePochta використовуються для управління списками email адрес і масової розсилки email повідомлень, що є типовими ” спамними ” завданнями. Але це можна і потрібно використовувати для цивілізованих форм email маркетингу, до чого ми вас і закликаємо .

Наші програми – лише інструменти. Використовують їх реальні люди для своїх особистих цілей. Тому якщо спамери використовують наші програми – це не наша вина. Ми їх засуджуємо. Зрештою, ніж, який є у будь-якому будинку – знаряддя вбивства, але рідко ножем у наш час вбивають :).

У наведеній нижче таблиці перераховані відмінності цивілізованого email маркетингу від спаму:

Email маркетингСпам
Сучасний цивілізований спосіб просування товарів і послугНекоректний спосіб, який заборонено законом у багатьох країнах світу
Розсилка приносить користь своїм одержувачам.Нав’язлива, що дратує користувачів, реклама
Користувач сам вирішує підписатися йому на розсилку чи ніВідмовитися від отримання спаму неможливо
Адресна розсилка, спрямована лише на тих користувачів, кому вона цікаваБаза адрес створюється спонтанно, розсилка рідко відправляється користувачам, які її потребують
Відправник розсилки відомий, до нього можна звернутися особистоВизначити реального відправника спаму зазвичай неможливо
Методика завтрашнього дняДикий метод, який повинен залишитися у минулому