Завантажити

Отримайте уроки безкоштовно

Підписавшись на розсилку від нас, ви отримаєте уроки про інтернет маркетинг, які ви більше ніде не знайдете.

Введіть ваш email

Відео про ePochta Mailer

 

Якщо у вас виникнуть питання під час використання програми, можливо, на деякі з них ми відповіли нижче.

Часті питання про ePochta Mailer:
  1. Пошук і вибір SMTP сервера

    Ми зібрали повну інформацію про те, де знайти SMTP сервер для email розсилок і опублікували її в статті. Прочитати її ви можете за адресою www.epochta.com.ua/support/smtpsupport

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  2. Вирішення проблем з відправкою повідомлень

    Всі типові помилки, які ви можете зустріти в звітах відправки, описані в довідці www.epochta.ru/support/smtp/error.php. Також надані варіанти їх вирішення.

    Якщо у звіті відправки присутня помилка, яку ви не знайшли в цьому списку, відділ технічної підтримки допоможе вам. Нам необхідно отримати від вас журнал відправки повідомлення. Для цього в ePochta Mailer натисніть на кнопку “Проба”, з вікна, що з’явилося скопіюйте і надішліть журнал з’єднання на tech@atompark.com .

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  3. Скільки повідомлень я можу відправити у день/год?

    Залежно від того, яким SMTP сервером ви користуєтеся, кількість відправлених повідомлень може відрізнятися.

    SMTP – це протокол, який використовується для відправки електронних листів. Він використовується для передачі даних від клієнта до сервера, між серверами і, зрештою, до одержувача. ePochta Mailer має вбудований SMTP сервер, проте, для гарантованої доставки повідомлень ми рекомендуємо використовувати зовнішні сервера. Про те, як підібрати SMTP сервер читайте в нашому блозі.

    Наприклад, якщо максимальна кількість повідомлень, яку можна відправити через SMTP сервер, що ви використовуєте, становить 5000, то ePochta Mailer ніяк не зможе відправляти більше цього ліміту. З метою налаштування програми під обмеження SMTP сервера, який ви використовуєте, в налаштуваннях існує можливість встановити ліміти на відправку повідомлень за хвилину, годину, день. Для збільшення лімітів відправки, ми рекомендуємо використовувати кілька SMTP серверів одночасно.

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  4. Як налаштувати роботу через Proxy сервер?

    У першу чергу, необхідно знайти хороший, а краще декілька проксі-серверів. Вони можуть бути як платними, так і безкоштовними. Далі необхідно ввести їх дані в меню “Налаштування” – закладка “Проксі”. Обов’язково перевірте, щоб вони підходили не тільки для перегляду сайтів, але і для електронної пошти.

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  5. Як налаштувати відправку повідомленням безпосередньо (без використання SMTP сервера)?

    Для того, щоб налаштувати відправку листів безпосередньо, не використовуючи зовнішній SMTP сервер, вам необхідно зайти в налаштування програми “Налаштування”, далі в “Загальні налаштування” – “SMTP” встановити “Тип розсилки” – “Напряму”. Не забудьте вказати значення “HELO”.

    Для визначення значення HELO в ePochta Mailer вам необхідно зайти в програмні “Налаштування”, далі в “Загальні налаштування” – вкладка “Розсилка”. Навпроти поля HELO буде посилання “визначити?” Натисніть на неї. Після цього у вас відкриється в браузері сторінка, на якій буде вказано значення HELO. Скопіюйте його і вставте в налаштування програми.
    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  6. Як дізнатися значення HELO?

    Для визначення значення HELO в ePochta Mailer вам необхідно зайти в програмні “Налаштування”, далі в “Загальні налаштування” – вкладка “Розсилка”. Навпроти поля HELO буде посилання “визначити?” Натисніть на неї. Після цього у вас відкриється в браузері сторінка, на якій буде вказано значення HELO. Скопіюйте його і вставте в налаштування програми.

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  7. Що таке ротація SMTP серверів і як її використовувати?

    Ротація SMTP серверів – це налаштування ePochta Mailer для поступової розсилки повідомлень через кілька SMTP серверів. Покрокову схему роботи програми можна описати таким чином:

    етап 1 використання всіх SMTP серверів призупиняється.

    етап 2. обирається наступний у списку SMTP сервер.

    етап 3. відбувається відправка через вибраний SMTP сервер заданої в налаштуваннях ротації кількості повідомлень (враховуючи обмеження, задані для SMTP сервера).

    етап 4. як тільки через активний SMTP висилається певна кількість повідомлень (яка дорівнює числу повідомлень за ротацію), відбувається перехід на наступний SMTP сервер. Заново виконуються етапи 1-4. Детальніше про сервера.

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  8. Як дізнатися чи заблокований 25 -й порт?

    Перевірити, чи відкритий 25 порт, можна за допомогою служби Telnet. Перевірте, що б вона була встановлена ​​у вас на комп’ютері. Якщо її немає – встановіть. Ви можете скористатися інструкцією з налаштування за адресою http://win61.ru/klient-telnet-v-windows-7.html. Щоб запустити Telnet, введіть у командний рядок (“Пуск” – “Виконати”) команду “cmd”. Після того, як запуститься командний рядок, введіть “telnet smtp.com 25″ (без лапок) і натисніть OK. Якщо 25 порт у вас відкритий, то в результаті введення команди висвітиться або пусте чорне вікно, або привітальне повідомлення (з кодом 220).

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  9. Як створити персоналізоване повідомлення?

    Всю детальну інформацію про відправку персоналізованих повідомлень ми розмістили в статті http://www.epochta.ru/help/mailer/10_how_personalize.html. Ознайомтеся з нею, будь ласка.

    support

    Якщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

  10. Як спланувати відправку повідомлень?

    Всю детальну інформацію про планування відправки повідомлень ми розмістили в статті http://www.epochta.ru/help/mailer/05_scheduler.htm. Ознайомтеся з нею, будь ласка.

    supportЯкщо у вас все ще є питання, задайте їх нашій службі технічної підтримки по телефону, email і онлайн-чату.

ePochta Mailer є повністю сумістним із

smtpserv-cloud

 

ePochta SMTP – надійний і якісний сервер для відправки електронної пошти по всьому світу.

box_epochta_extractor_ru_mini

 

ePochta Extractor – пошук email адрес та імен за ключовими словами зі сторінок веб -сайтів.

 

box_verifier_mini

ePochta Verifier – перевірка електронних адрес на існування. Здійснюйте розсилку тільки за реальними адресами.